Pages

Monday, February 20, 2012

Video : 100 bahasa cinta | by Miss T

Bulan Februari sangat sinonim dengan bulan cinta, walaupun! ramai yang menyangkal.
Chill la, hari eksperesi cinta je, bukan nak paksa semua orang yang bercinta ni me-ngongkek ke apa ke.
Dah besarkan, tahu fikir macam mana.


Relax, jangan pening-pening. Kita tarik nafas and let's have a look :



sangat romantik, auwww :)
apa pandangan kau orang.


ini dah cukup bagus untuk buat video surprise, insan yang tersayang ni :) hehe,
aku rasa aku dah cukup rajin nak fikir tapi malas nak edit.. hmph~


selamat berkasih sayang kawan-kawan.
eh, jangan risau aku bukan celebrate sangat pun VDAY ni. Aku fikir juga pro and cons juga. cuma aku ada special dinner on pre and post :) 


Not on that day, err sama tak? I hope lain.


p/s; selamat menenangkan diri di hari Isnin yang penuh hectic!

post signature

No comments :

Post a Comment

Ada idea lagi bagus? Sila curah.