Pages

Tuesday, February 21, 2012

Jangan Text-Walk.

gambar sekadar hiasan

eh, macam 'tweet-drive' la pulak! :)
bila tengok rasa macam kelakar eh kesian.
sepatutnya kesian.


Aku pun pernah kena macam tu tapi takdelah mendapat liputan meluas sebegini.
Last aku tengok, video ni dah dapat 2,689,839 view!
Wah, hebat hebat. Lagi hebat orang ini sebab dia dapat tangkap dengan cepat.
Aku pun kalau tengok berita pasal ekonomi aku tak pernah nak pay attention.


Okay, aku tak pernah pay attention.
Mungkin aku ni ada penyakit mengada nak main benda lain?


eh, tulis punya tulis aku lupa nak bagi kau orang view.
have fun! :)


p/s; senyum semua :)


post signature

2 comments :

  1. SALAM. ada remaja mati semasa menghantar sms sambil menunggang motor..bahaya tu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju, sangat benci dengan orang yang suka sangat tweet-drive. bahaya kan? tak dia sendiri yang kecundang, kereta orang lain jadi mangsa. haih~

      Delete

Ada idea lagi bagus? Sila curah.