Pages

Wednesday, February 8, 2012

Easy & Fresh Make Up Tutorial From Xiaxue.com | By Miss T

Hola and wassssssup everybody?

Sihat?


Miss T which is me, 'aku' gila make up. So kat sini aku nak share make tips bukan dari aku, tapi dari orang yang membuktikan diri mereka hebat dalam bermekap.


Xiaxue.com dipelopori oleh penulis blog itu sendiri iaitu xiaxue baru je memenangi Nuffnang award. Award apa? kau orang google-lah sendiri. Aku bukan wikipedia. or Wiki - pedia?


Sila layan :)



Aku cuma kagum cara dia sapu eyeliner je. Sangat tepat! So, for those yang gilakan bermekap. Tak mahu letih-letih browse mana yang boleh diikuti sila ikut ya?


Aku, tak suka nampak terlalu putih, so aku akan ambil pressed powder 3 kali lebih gelap dari kulit aku, and tepekkan dikulit muka. Make up macam ni pun sesuai untuk Valentine's Day.


Okay for those yang 'errr, aku tak nak sambut' tu it's up to you la. Aku cuma bagi suggestion je. Oh, lagi sesuai aku cakap. For those yang ada special date dengan beloved BF. Tak salah mencuba!


Aku suka nampak fresh dari nampak tebal, putih dan palsu.


P/s; Have fun!
post signature

No comments :

Post a Comment

Ada idea lagi bagus? Sila curah.