Pages

Friday, January 27, 2012

rambut Callista Gingrich | Miss T

funny tak?
Bukan yang bawah tapi yang atas niii.

Image Detail

Image Detail
cantik dan terlalu perrrrrrr-fect.
newt-callista-gingrich.jpg
kawal botox mata anda!
baru cun!

Dah lama kami menyepi, bukan menyepi kering idea,
Aku lupa bayar bil (sedih sikit.)
Hehe.

Hari ini as usual, tengok yahoo mana yang trending.
Aku petik,
And tengok sendiri and then aku pergi review sikit je .

Mr.No demam, so hari ini aku alone didalam office.
Sambil menulis blog secara illegalnya.
Jarang aku buat.

Rambut Callista tu cantik, Cuma tu la ramai orang kutuk-suka-cinta-benci.
Well rambut orang, suka hati orang tu-lah,
Mat Putih and Minah Putih ni pun satu, whylah nak men-trending kan dia?
Tak memasal aku kenal. Huh!
Tapi kahwin dengan Former U.S speaker. WeeWeet.
Jeles.


Okay aku tak jeles.
Tapi dia banya ka-ching eh silap kasih sayang.

Happy Fri-YAY folks!




post signature

No comments :

Post a Comment

Ada idea lagi bagus? Sila curah.