Pages

Monday, January 2, 2012

Perez Hilton KPOP?! | by Miss T.

SIAPA KENAL PEREZ HILTON??
sila tinggalkan jejak dengan segera. (mmm, jejak ehem, means comment)


Kalau yang rajin tengok hollywood punya tv show's mesti kenal punya.
Kalau yang tak rajin sangat tu mmm mesti samar-sama sikit.


Dulu aku ingat dia ni adik beradik Paris Hilton (Silly me.)


rupanya bukan,
see muka lain (memandai je aku ni.)


Menurut, encik WIKI, aku ni rajin sikit bab menggoogle dan mengwiki.
Nama sebenarnya adalahhhhhh! = Mario Armando Lavandeira, Jr. (born March 23, 1978)
ihsan encik wiki. (Sila derma, Wiki tu macam dah nak nazak aku tengok.)


hollywood betul-betul mengubah seseorang dari Mario jadi Perez.
Mungkin dia rasa zaman game tape tu dah tak in dah.
Kalau in balik maybe nak publish website baru called the The Super Mario. (Inspirasi dari Mr. No)




Berbalik kepada tajuk, aku terperanjat besar! BESAR.
Perze Hilton seperti meminati KPOP.
uih, cik yez, dalam diam u noksss..


 cuba klik dekat StarSeeker
sneak peak 1
sneak peak 2.

tak sangka dia pun minat korea.
i terkejut noks u suka 2ne1 macham i. (tetiba aku jadi nyah).


Belum lagi kalau korang skrol kasi bawah, and akan terkesima..
woahhhh kpop! bukan MPOP! (hashtag muntah)
Korea CLBT tu dekat Perez Hilton StarSeeker jangan memain.


Tahniah kepada CLBT-CLBT Korea yang tersenarai mostly WonderGirls, 2NE1, Big Bang, Lee Hyori..Tahniah, at least gaya anda memukau cik Perez kita ni.


Sebelum para pembaca tekan butang kanan dihujung kanan tab ini kindly watch this video. Saya sarankan penggemar sejati beat sahaja yang mendengar, kerana mendengar muzik, melihat muzik dan bercakap
muzik (sila dengar abaikan apa yang saya tulis.)
.

daintybitey; bila kita boleh hasilkan CLBT yang berkualiti ek? (SELEBITI) - aku rasa comel panggil macam tu
post signature

No comments :

Post a Comment

Ada idea lagi bagus? Sila curah.