Pages

Saturday, January 7, 2012

Kim Taylor? | By Miss T

Apa cik Kim ni dah buat sampai aku menjoyahkan diri hari ni ya para bitey? (aku gelar pembaca the bitey is it okay with you guys?)


Kim Kardashian Channels Elizabeth Taylor in Her New Fragrance Ad
                       source:twitpic.com
KIM KARDASHIAN

                              source: google.com
ELIZABETH TAYLOR


Gambar diatas juga telah di-reveal sendiri oleh Kim dengan twit yang berbunyi..

"@KimKardashian Another pic from my new True Reflection fragrance ad campaign...ultra glam! LOVE red lips! #ChannelingElizabethTaylor "


 


Dia suka Elizabeth Taylor rupanya, aku baru tahu.
Haha! Aku dengan Kim Kardashian tak berapa kenal sangat.
And of course-lah, dia tak kenal aku juga. #haha.


Kalau korang nak tahu, dia juga bukan sahaja mengidolakan style Elizabeth Taylor ni, 
Disebabkan dia suka bebeno dengan Elizabet Taylor, 
Dia pernah membeli set gelang tangan Lorraine Schwartz yang bernilai $64,900 tu.
Mak aih, convert ke RM 204,074 !!!
Okay, anybody nak leak sex tape? #gila.


Menurut cik Kim, "The Lorraine Schwartz jade bracelets are special because jade transfers energy, so I will cherish these bracelets with her energy in them for the rest of my life!" Katanya kepada Us Weekly.


Okay, sangat sweet-lah pula, 
Aku baru tahu info ni, Jade transfer energy.
Dia nak rasa bersama idola.


Korang suka idola yang mana? Dulu aku suka Britney, (Ooops I,) ya aku tahu aku cliche'. Aku cakap tu dulu. 


diantybitey: trimas kepada Sara Story Mory sebab menjadi first follower A Dainty Bite :) trimas.

post signature

No comments :

Post a Comment

Ada idea lagi bagus? Sila curah.