Pages

Monday, January 2, 2012

Goop Gwyneth | by Miss T.

ADA ORANG MINAT DENGAN GWYNETH PALTROW TAK???

Kalau still ramai, mmm, aku tak rasa ramai orang malaysia ni minat artis ni lagi,
EH, memandai je aku ni kan of course la ramai,
celebrity hollywood tu, jangan main-main.

Anyway and anyhow..celebrity kaya raya ni telah mempublishkan website gaya hidup kaya raya dan selesanya di sini ---->


Beliau telah melancarkan website goop yang mengandungi newsletter dibawah kategori :

  • MAKE
  • GO
  • GET
  • DO
  • BE 
  • SEE
Kedengaran simple tapi the way dia menjayakan website ini pada aku betul-betul bagi inspirasi kerana celebrity itu sendiri punya idea. Yelah sometimes orang kata blonde ni dumb dumb tapi dia sangat brilliant.


"Macam bosan je..tak kena kritik ke?" (tak bosan kalau rajin membaca)


ehhhh, mestilah kena kritik kaw kaw punya. 

Menurut cik Puan Gwy kita ni, seseorang yang mengkritik ni sebenarnya tak faham apa sebenarnya GOOP nak sampaikan kerana jika mereka betul-betul faham motif GOOP mesti mereka menyukainya. (konfiden kena tinggi dik)

Menurutnya lagi, seseorang yang mengkritik ni kebanyakannya mereka yang tak boleh nak accept sesuatu yang baru. Terlalu selesa di tampuk yang lama. Dalam erti kata lain, tak kreatif. (oooh, begitu rupanya..).

Dan akhir kata, cik Puan Gwy kita sedar, dia mempunya peluang yang terbaik dan kaya dengan informasi yang tak semua orang ada. Yelah dia ada duit, populariti semua benda, biasanya kita dengar dari cakap orang lain, ni pengalaman dia sendiri, mana yang best mana yang tak best dikaca mata beliau. Dia juga berasa ini peluang yang bagus untuk mempratiskan apa yang pernah dia alami, dan share kepada semua pembaca.


Hebat tak hebat? Daripada celebrity Malaysia yang retinya becakar sana-sini. Better nourishkan minda peminat dengan tatapan minda yang lagi best. Tak gitu?


Kepada pembaca ADB (A Dainty Bite) pula jangan lupa membaca A-List star kita ni punya website and don't forget to subsribe :) In case ada masa lapang, boleh membaca. Dari menonton kerenah yang tak berpekdah okies?

Sumber: huffington post yang ditranslatekan :)

notakakipanjangku; seronok baca artikel goop dengan jamie oliver. miao.

post signature

No comments :

Post a Comment

Ada idea lagi bagus? Sila curah.